![]() |
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Quiltvirus forum | |
| |
|
| Schrijver | Bericht |
|
Mieke Noor
Senior Member
Lid geworden: 26 Januari 04 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 3616 |
![]() Onderwerp: (foto) flanels zijn binnen + hennepfleeceGeplaatst op: 03 December 06 om 12:55 |
|
Niet te geloven, zo snel! Ik had flanels bij Bighorn besteld en binnen een week binnen! 8 x 0,5 yard voor een nieuwe bankquilt voor mezelf. Mijn oude begint vreselijk te slijten en ik moet regelmatig de strijd aan met mijn katten
![]() voor de achterkant heb ik hennepfleece besteld. Ik krijg de nieuwsbrief van www.natuurstoffen.nl van de stadsboerderij in Groningen waar ze zowat ALLES van hennep maken, t/m eetbare dingen aan toe. Ook kleding, breiwol, stoffen en dus ook die hennepfleece. Zeer biologisch, zeer natuurlijk en héérlijk warm!
![]() Aangepast door Mieke Noor - 03 December 06 om 14:53 |
|
|
Tijd hèb je niet, die moet je máken!
|
|
IP gelogd |
|
|
Ineke
Senior Member
Lid geworden: 08 April 04 Online status: Offline Berichten: 1143 |
![]() Geplaatst op: 03 December 06 om 13:15 |
|
Mooie kleurtjes Mieke. Die achterkant van hennepfleece, prikt dat niet? Als ik aan hennep denk begint het bij mij altijd te prikken.
|
|
|
If life gives you scraps, make a quilt!
|
|
IP gelogd |
|
|
Patches
Senior Member
Quilt Witches Lid geworden: 04 Juni 06 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 3445 |
![]() Geplaatst op: 03 December 06 om 13:36 |
|
Mooooi Mieke. En leker warm. J zou er vandaag al onder moeten kruipen. Het waait en regent, de herfst is echt begonen.
|
|
IP gelogd |
|
|
Mieke Noor
Senior Member
Lid geworden: 26 Januari 04 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 3616 |
![]() Geplaatst op: 03 December 06 om 13:41 |
|
Nee joh, henneptouw is harig, maar de stoffen en fleece en dergelijke zijn zijdezacht! Ze hebben zelfs kleding ervan gemaakt!
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
|
fien
Senior Member
Lid geworden: 24 Mei 06 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 958 |
![]() Geplaatst op: 03 December 06 om 14:04 |
|
Wat een mooie kleurtjes! Laat je wel een foto zien als het klaar is?
Leuke site ook, van die stadsboerderij! Ik denk dat ik daar ook eens wat ga bestellen. |
|
|
Groeten,
Fien |
|
IP gelogd |
|
|
christina
Senior Member
Quilt Witches Lid geworden: 17 Oktober 06 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2978 |
![]() Geplaatst op: 03 December 06 om 20:10 |
|
Mooie kleuren mieke. EN ik ga direct op de site kijken. Ik woon in deze provincie dus misschine ga ik wel een keerjte heen
|
|
IP gelogd |
|
|
susan
Senior Member
Lid geworden: 07 Juni 06 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2184 |
![]() Geplaatst op: 05 December 06 om 10:38 |
|
mooie kleuren mieke veel plezier met het maken ben benieuwd welk patroon je gaat gebruiken.
groeten susan
|
|
|
boetseren en quilten houden mijn dagen in balans
http://susanscorner.web-log.nl/susans_corner/ |
|
IP gelogd |
|
|
Ingrid
Senior Member
Quiltmadammen Lid geworden: 27 Oktober 03 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2596 |
![]() Geplaatst op: 05 December 06 om 13:21 |
|
|
|
IP gelogd |
|
|
Ineke
Senior Member
Lid geworden: 08 April 04 Online status: Offline Berichten: 1143 |
![]() Geplaatst op: 05 December 06 om 21:57 |
|
Mieke, volgens mij is dat de boerderij waar Frans naar de peuterspeelzaal is geweest. Grappig!
|
|
|
If life gives you scraps, make a quilt!
|
|
IP gelogd |
|
|
Mieke Noor
Senior Member
![]() Geplaatst op: 06 December 06 om 08:10 |
|
Nou zeg! Da's ook toevallig! Ze zijn daar kortgeleden naartoe verhuisd, dus Frans is niet tussen de hennep opgegroeid, hoor! |
|
|
|
|
IP gelogd |
|
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|